Nuti villak

Kuidas koostada oma mäng?

1. Esmalt registreeri või tuvasta ennast Google kontoga.

2. Vali menüüst "Minu mängud".

3. Vajuta avanenud aknas pluss ikoonile.

4. NB! Muuda mängu automaatselt loodud nimi, et hiljem oleks seda mängu lihtsam leida.

5. Sisesta mängule teemad ja küsimused koos vastustega. Võid sisestada ühele küsimusele teksti, pildi kui ka heli.

Kuidas mängida?

Mängimiseks on vajalik ühte suuremat ekraani, mida saavad kõik mängijad korraga vaadata. Selleks sobib näiteks arvuti ekraan või arvutiga ühendatud teleri ekraan või nutiteler.

1. Registreeri või tuvasta ennast Google kontoga.

2. Vali menüüst "Minu mängud".

3. Vali meelepärane mäng.

4. Vajuta alusta.

5. Oota kuni mängijad liituvad mänguga. Mänguga liitumise juhendi leiad mängust kui hiirega hoverdada paremal ülaservas paikneval mängu koodil. Seal on kirjas järgmine info:

Mänguga liitumiseks mine enda nutiseadmega (mobiil, tahvelarvuti aga sobib ka näiteks sülearvuti) aadressile www.nutivillak.ee ning täida mängimiseks vajalik vorm koos mängija nime ja mängu koodiga. Mängija peab vajutama "Liitu mänguga", misjärel avaneb talle vastamise nupp.

6. Kui mängijad on liitunud, võib valida esimese küsimuse ja selle avada.

7. Küsimuse avanedes jookseb küsimuse ülal progressi riba, mille lõpuni jõudmisel saavad kõik mängijad enda seadmes vajutada "Vasta" nuppu.

8. Esimene vastamisõigus on kiireimal vastajal. Vastaja esitab vastuse suuliselt.

9. Kui vastus on õige, tuleb märkida vastajale märgile vajutades. Kui vastus on vale, tuleb vajutada . Selle tulemusena mängijale kas liidetakse või lahutatakse küsimuse väärtuses punkte.

10.Kui mängija vastab valesti, läheb vastamiskord järgmisele mängijale.

11.Kui keegi mängijatest kaasa arvatud mängu läbiviija ei tea küsimuse vastust, siis on võimalik mängu läbiviijal lubada esimesel vastajal vastust näha. Selleks tuleb küsimuse aknas vajutada silma kujulisele nupule. Kui silma nupp on mängus aktiveeritud, siis on võimalik esimesel vastajal enda nutiseadmes samuti vajutada silma kujulist nuppu, mis kuvab mängija nutiseadmes küsimuse vastuse. NB! Kui mängija seadmes ei ole silma kujutist näha, siis tuleb uuesti vajutada "Vasta" nuppu ja see ilmub nähtavale.

12.Mängu võidab see, kes kogub kõige rohkem punkte. Võitja auhinna paneb välja mängu läbiviija.

Muud küsimused ja/või ettepanekud palun saata raul@itanic.ee

Logi sisse
E-mail ja parool
Google konto
Registreeri kasutajaks
Nutivillak kasutaja
Google konto
Kasutaja konto
Logi välja